Cloud Telefonie Gorinchem

Uw VOIP partners met én voor een snelle lijn!

Telefooncentrale in de cloud

Een telefooncentrale in de cloud? Connect-and-Go cloud telefonie is compleet gehost op basis van Voice over IP, ook wel bekend als VOIP. Bij Connect-and-Go hoeft u niet te investeren in uw eigen telefooncentrale, dit levert u dus een enorme besparing op. Connect-and-Go regelt alles voor u, van administratie tot installatie. U heeft werkelijk geen zorgen!

De voordelen:

Zeer uitgebreide zakelijke cloud telefonie oplossing voor 1-49 medewerkers.

HD Voice gesprekskwaliteit

Integratie met MS Outlook

Forse besparing van 20% tot 92% op gesprekstarieven

Onbeperkt bellen voor een vast bedrag

Snelle support

Functionaliteiten

Stelt de gebruiker in staat om een conferentiegesprek met twee andere gesprekspartners (intern of extern) op te zetten.

De bedrijfstelefoongids bevat alle toegewezen telefoonnummers binnen de organisatie.

Stelt de gebruiker in staat om iedere oproep op elk toestel aan te nemen binnen de call pickup groep waartoe hij/zij behoort, door middel van een functiecode (standaard *98).

Stelt een gebruiker in staat om het tonen van zijn/haar telefoonnummer (CLIP) aan de gebelde partij te blokkeren. De gebruiker kan via de GO! Compleet portal of via de remote app het versturen van de CLIP aan- of uitzetten. Indien de CLIP is geblokkeerd dan is deze voor alle gesprekken geblokkeerd. De gebruiker kan echter nog steeds door middel van het intoetsen van een functiecode (standaard * 65) alsnog kiezen om de CLIP voor een individueel gesprek te tonen. Zodra het gesprek is afgelopen, wordt de CLIP-blokkering hersteld.

De gebruiker kan een oproep doorverbinden naar een ander nummer. Dit kan zowel met als zonder aankondiging (“blind” doorverbinden).

Per gebruiker worden de laatste 100 nummers per oproeptype bewaard: uitgaande, ontvangen en gemiste oproepen. Deze zijn via de GO! Compleet portal in te zien. Nummers uit de lijst kunnen (opnieuw) worden gebeld door op het nummer te klikken (Click-to-dial).

Stelt de gebruiker in staat om het laatst gebelde nummer opnieuw te bellen door het intoetsen van de “Redial” toets of -indien deze toets op het gebruikte toestel niet aanwezig is- door het intoetsen van een functiecode (niet beschikbaar bij het Basis Gebruikersprofiel).

De gebruiker kan een aantal contacten onder het (BLF)Busy Lamp Field gedeelte van zijn toestel plaatsen, mits deze dit ondersteunt. Hiermee kan hij van deze contacten de bereikbaarheid zien en hen met één druk kop de knop bellen.

De gebruiker kan zijn/haar toestel tijdelijk onbereikbaar maken. Niet Storen kan worden in- of uitgeschakeld via de Compleet Portal, via de remote app of op het telefoontoestel (afhankelijk van het type toestel). Zodra Niet Storen is ingesteld worden inkomende oproepen behandeld alsof het toestel in gesprek is.